Comprar Els radiobots  Els radiobots CD Dvd
search
  • Comprar Els radiobots  Els radiobots CD Dvd

Els radiobots: Els radiobots CD

15,95 €
Cantidad

"Els Radiobots son un universo único de canciones. Son acción, viaje, descubrimientos, ciencia ficción, jungla, gustos, colores... Son melodías que hacen el inglés cercano y pegajoso! "
La historia de Els Radiobots tiene lugar en un universo fantástico, poblado por seres increíbles y donde la música está siempre presente. El robot Prometheus vive en una nave espacial, y se dedica a recorrer el espacio en busca de desechos que una vez en casa transforma en juguetes. Un buen día encuentra entre los desechos a otro robot, Pandora, y decide repararlo. De este modo, Pandora cobra vida y empieza a explorar el universo que le rodea. Todo un mundo desconocido, lleno de sorpresas por descubrir y aventuras para vivir que ella irá transformando en canciones.
Bajo la dirección de Txu Morillas, los músicos Carol Badillo y Aleix Prats interpretan en el escenario una serie de composiciones propias que adaptan registros como el pop, el hip-hop o la música electrónica al lenguaje y a las necesidades de los pequeños. Una puesta en escena fresca y amena, ambientada en un mundo de fantasía que estimulará la imaginación de los niños y al mismo tiempo les permitirá interactuar con los protagonistas del espectáculo. Y una vertiente pedagógica que se adapta al currículo de Educación Infantil y Primaria del Departamento de Educación de la Generalitat de Cataluña.

CATALÁ

“Els Radiobots són un univers únic de cançons. Són acció, viatge, descobertes, ciència ficció, jungla, gustos, colors... Són melodies que fan l’anglès proper i enganxós!”
La història dels Radiobots té lloc en un univers fantàstic, poblat per éssers increïbles i on la música hi és sempre present. El robot Prometheus viu en una nau espacial, i es dedica a recórrer l’espai a la recerca de deixalles que un cop a casa transforma en joguines. Un bon dia troba entre les deixalles un altre robot, la Pandora, i decideix reparar-lo. D’aquesta manera, la Pandora cobra vida i comença a explorar l’univers que l’envolta. Tot un món desconegut, ple de sorpreses per descobrir i aventures per viure que ella anirà transformant en cançons.
Sota la direcció de Txu Morillas, els músics Carol Badillo i Aleix Prats interpreten a l’escenari un seguit de composicions pròpies que adapten registres com el pop, el hip-hop o la música electrònica al llenguatge i a les necessitats dels menuts. Una posada en escena fresca i amena, ambientada en un món de fantasia que estimularà la imaginació dels infants i a la vegada els permetrà interactuar amb els protagonistes de l’espectacle. I una vessant pedagògica que s’adapta al currículum d’Educació Infantil i Primària del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

MUSICA
8424295052469

Ficha técnica

Formato
CD
Tipo Formato
Intérprete / Grupo
Els radiobots
Sello discográfico
Género

Referencias específicas

ean13
8424295052469
Comentarios (0)